Followers

January 23, 2011

sukan

salam. lama tak update. this is 2011 second post. sorry guys. too busy. lots of things to be done. damn things. hehe. okay. biasa la ak ni. kalau sudah awal tahun busy la tu. sibuk dengan sukan. what to do mahn. minat saya bah. so tanggal 9 febuary nanti sukan sekolah. 2 weeks lagi. masi sempat untuk perbaiki kelemahan sewaktu training. hehe. then after sukan sekolah ada lagi peringkat daerah. aduii, yakinnya dapat wakil lagi ya. hehe. lepas olahraga aku beralih pula ke handball. mahn! kuyak la saya nanti. apa pun saya kena pandai atur masa. masa untuk training and masa untuk study, SPM jo. kuyak lagi saya. ok, just a few minute lagi saya akan terlelap, mata pun berat suda ni. so need to iron baju sekolah first then bobok. mmuahhh! see ya at the next post. thanks reading. <3

No comments: